Η Battlefield είναι multiplayer σειρά. Πάντα έτσι ήταν και έτσι θα παραμείνει. Λανθασμένα, η EA, μέσα από τα trailers και τις παρουσιάσεις, έστρεψε το βλέμμα του κόσμου προς την single player εμπειρία του τίτλου, προσπαθώντας να παρουσιάσει το Battlefield 3 ως κάτι που δεν είναι, απλώς και μόνο για να ανταγωνιστεί –ως πλήρες παιχνίδι με Campaign και Multiplayer- τη σειρά Call of Duty. Το Campaign του Battlefield 3 είναι το πιο αδύναμο σημείο του τίτλου και αυτό κυρίως επειδή αποτυγχάνει να μιμηθεί την πραγματική Battlefield εμπειρία, η οποία βρίσκεται στο multiplayer τμήμα του. Αυτό που βιώνει κανείς στο campaign του Battlefield 3, είναι μια .......Η επιλογή των PC ως βασική πλατφόρμα ανάπτυξης ήταν σίγουρα η σωστή απόφαση, αφού ο οπτικός τομέας (πάντα μιλώντας για τα Ultra settings) ξεπερνάει οτιδήποτε έχει υπάρξει στα PC, ακόμα και την DirectX 11 έκδοση του Crysis 2. Οι φωτοσκιάσεις, τα textures και το animation είναι ένα βήμα πιο μπροστά από τον τίτλο της Crytek, με το μοναδικό τομέα στον οποίο να υπερέχει ακόμα το Crysis, να είναι αυτός των physics.
Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι η έκδοση για τις κονσόλες είναι απογοητευτική, όμως βάζοντάς την κανείς δίπλα στα Ultra settings του PC, βλέπει έναν κατακρεουργημένο οπτικό τομέα: Οι ακτίνες του ηλίου δεν φτάνουν αυτές της DirectX 11 των PC, το anisotropic filtering, οι σκιές και η ανάλυση των textures έχουν μειωθεί στο ελάχιστο στις κονσόλες, ενώ τα motion blurring, tessellation και anti-aliasing απουσιάζουν πλήρως. Αγοράζοντας κανείς την έκδοση για τις κονσόλες, χάνει αυτομάτως το κυριότερο selling point του τίτλου: Την δυνατότητα να δει σήμερα πως θα δείχνει η επόμενη γενιά.
Campaign
Το σενάριο θυμίζει απομίμηση επεισοδίου του «24», σε ένα διεθνές κυνήγι πυρηνικών όπλων και τρομοκρατικών χτυπημάτων σε μεγαλουπόλεις, το οποίο αφήνει παγερά αδιάφορο τον παίκτη με το όποιο δράμα προσπαθεί να δημιουργήσει προς το τέλος. Ακόμα και όταν το σενάριο προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή του θεατή με θανάτους χαρακτήρων και συντρόφων, αποτυγχάνει πλήρως στο να τον κάνει να αισθανθεί κάτι.
Από ένα παιχνίδι όπως το Battlefield θα περίμενε κανείς τουλάχιστον περισσότερη ελευθερία, όμως ο «διάδρομος» του BF3 είναι ακόμη πιο στενός. Επιπλέον, υπάρχουν τα ίδια λάθη στον σχεδιασμό και εδώ: Ο παίκτης ακολουθεί συνέχεια μια κουκίδα, ενεργοποιώντας το ένα scripted event μετά το άλλο και παίρνοντας μέρος σε shooting galleries αρένες με προσχεδιασμένη A.I. Είναι εύκολο να εντοπίσει κανείς την προσχεδιασμένη Α.Ι., από την στιγμή που κάθε νέα προσπάθεια σε μια σκηνή (ύστερα από μια αποτυχία) εξελίσσεται με τον ίδιο τρόπο.
Σκηνές στις οποίες πρέπει να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένα όπλα για να σκοτώσει τους εχθρούς (όπως το αυτόματο όπλο πάνω στο τζιπ στο τέλος της δεύτερης πίστας), αλλά και σημεία στα οποία πρέπει να προωθηθεί στην επόμενη κουκίδα προκειμένου να εξαφανιστούν, ως δια μαγείας, οι εχθροί από την οθόνη, είναι τεχνικές κακού σχεδιασμού προηγούμενης γενιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου